♥ Opisz siebie w 15 zdjęciach - Odpowiedzi ♥

Hej kochani <3
Ten post miał się pojawić w czwartek, ale o 20 przyszli do mnie przyjaciele i siedzieliśmy 2 godziny, więc nie miałam jak go napisać. Wczoraj jechałam do Wisły i cały wieczór spędziłam z koleżanką, więc też nie było jak. Może to i lepiej, bo przybyło pare osób, które próbowały odgadnąć znaczenia obrazków. Bez przeciągania, zapraszam : )

1.Podobają mi się długie włosy i zapuszczam.

 2. Lubię kwiaty.

 3. Uwielbiam buty.

4. Uwielbiam case'y. Odkąd mam nowy telefon, na który jest ich    mnóstwo cały czas poluję na przeceny w sklepach, żeby mieć  kolejny.
5. Uwielbiam pieski. Chciałabym mieć owczarka niemieckiego albo husky.
6. Jestem Culé - fanką FC Barcelony.


7. Mam wspaniałych przyjaciół, z którymi zawsze świetnie się  bawię.
8. Uwielbiam grać w siatkówkę i chociaż nie jestem w tym jakaś  bardzo dobra, to nie zniechęcam się i ćwiczę dalej.
9. Uwielbiam fotografie. Od przeglądania zdjęć do ich robienia i  muszę iść na jakiś kurs pewnie podczas wakacji się na niego  wybiorę, bo chcę być w tym lepsza.
10. Uwielbiam słuchać muzyki.








11. Uwielbiam ubrania i coraz częściej chcę z nimi kombinować.










12. Pisanie dla Was stało się moim nałogiem i uwielbiam to.











13. Ostatnio jestem zakochana w kokardkach, co już wiecie z    ostatnich inspiracji.









14. Bardzo lubię spódniczki, ale niestety mam tylko jedną.









15. Jestem Lucynator.











Najwięcej odgadła Kamila, więc zgodnie z obietnicą zapraszam na jej *bloga*.
Może pisaliście takie posty na swoich blogach lub jesteście podobne
w niektórych punktach ? Piszcie w komentarzach.
Paa ;* 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts