In my lens: Forest & Survey


PL: Nie wiem czy tylko ja, czy wszyscy są tak bardzo wykończeni fizycznie, że psychicznie też zaczyna być ciężko. Ostatnie dni nie są najlepsze, więc nie będę udzielać Wam części mojej jesiennej chandry. Zostawiam Was ze zdjęciami, które zrobiłam z miesiąc temu. Koniecznie piszcie jak Wam się podoba. Zachęcam też do brania udziału w ankiecie, którą znajdziecie *tutaj* oraz na pasku bocznym.

EG: I do not know whether just me, or everybody is so very exhausted physically, mentally that it begins to be hard. The last days aren't the best, so I won't give you part of my autumn blues. I leave you with pictures that I made about a month ago. Necessarily write how you like it. I also encourage to participate in the survey, which You can find *there* end on the sidebar.


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Śliczne te zdjęcia!:)
    Najbardziej urzekło mnie ostatnie zdjęcie:)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia <3 Jestem pod wrażeniem :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatnio jest gorzej, ale po każdej burzy wychodzi słońce ;)
    Świetne zdjęcia.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Czekamy na te lepsze chwile. Oby przyszły jak najprędzej.

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia. Szkoła zdecydowanie mnie wykańcza no ale niestety każdy to musi przeżyć... Dorosłe życie wcale też nie jest lepsze.
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia!
    Zakochałam się w 3 i ostatnim zdjęciu! :)

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wypady do lasu to coś wspaniałego. Super zdjęcia :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie :) http://alaroczniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie ma piękną kompozycje.
    Jak chcesz pogadać o fotografii to pisz.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts