Girly TAG ♥


Hej kochani <3 
Dzisiaj mam dla Was TAG. 
Dawno tu żadnego nie było, więc zapraszam.

1. Czy Twoim zdaniem to urocze, kiedy chłopak całuje Cię w czoło ? 
 Tak  : )
2. Sukienka krótka czy długa ? 
 Krótka.
3. Czy lubisz długie listy miłosne ?
 Pewnie.
4. Czy denerwuje Cię to, gdy chłopak przy znajomych zachowuje się inaczej ? 
 I to bardzo.
5. Diamenty są najlepszym przyjacielem dziewczyny ?
 Czy ja wiem... Jakoś nie widzę tego na co dzień.. 
6. Wolisz spinać włosy czy zostawiać rozpuszczone ? 
 Lepiej się czuję w rozpuszczonych.
7. Prostujesz włosy ? 
 Bardzo rzadko.
8. Jaki jest Twój ulubiony kobiecy magazyn ?
 Jedyny magazyn, który kupuję to "Cztery Kąty"
9. Jaki jest twój ulubiony tusz do rzęs ?
 Maybelline colossal vloum express.
10. Czy masz pomalowane paznokcie ? 
 Mam. Aktualnie tym lakierem.
11. Małe czy duże torebki ? 
 Zależy gdzie idę, ale raczej mniejsze.
12. Spodnie czy spódniczki ? 
 I tuu trudny wybór. Lubię i to i to, ale częściej chodzę w spodniach,
13. Czy nosisz ubrania/buty/biżuterię, która jest niewygodna ?
 Nie.
14. SMS-ujesz dużo ? 
 Tak, ale zazwyczaj piszę na Facebooku/Snapchacie, bo mam internet w telefonie. 
15. Co byś zrobiła gdybyś zaszła teraz w ciążę ? 
 Jej.. Nie wiem do końca. Na 100% nie myślałabym o aborcji. Na pewno zruinowałabym sobie plany na przyszłość,  nie mówiąc już o opinii. Pewnie chciałabym, żeby rodzice mi pomogli wychować dziecko. Jakoś nie wyobrażam sobie  tego, że oddaję dziecko do adopcji.
16. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
 Miętowy.


17. Czy kiedykolwiek płakałaś podczas romantycznego filmu ?
 Tak.
18. Czy kiedykolwiek wychodzisz bez makijażu ?
 Pewnie. Jeśli na przykład mam taki dzień, że nie chce mi się, nie mam czasu, albo wychodzę tylko do sklepu na drugą  stronę ulicy to zdarza się iść bez jakiejkolwiek ingerencji w wygląd twarzy,
19. Lubisz eleganckich chłopców ? 
 Taak.
20. Jesteś zepsuta ? 
 Nie sądzę.
21. Myślisz, że błyszczyk jest najlepszy ?
 Pomadka Baby Lips najlepsza.
22. Czy posiadasz jakieś wielkie okulary przeciwsłoneczne ?
 Takie duże jak muchy to nie.
23. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
 Jeśli chodzi o to, że przed szkołą to tak z godzinę, bo strasznie powoli wszystko robię, ale jeśli chcę jestem w stanie  wyrobić się w 15 minut.
24. Złoto czy srebro ? 
 Hmmm.. nie wiem.
25. Lubisz dostawać kwiaty?
 Uwielbiam.
26. Lubisz sukienki ?
 Tak. Tylko ciężko znaleźć pasującą na mnie pod względem długości.
27. Lubisz trzymać się za ręce? 
 A ktoś nie lubi ? 
28. Jaka jest najlepsza cecha w chłopcach ? 
 Chyba najważniejsze, żeby był szczery. 
29. Lubisz kontakt wzrokowy? 
 To chyba zależy z kim.
30. Czy kiedykolwiek wyobrażałaś sobie swoją suknię ślubną lub wesele? 
 Tak. Jak byłam młodsza.
31. W skali 1-10 jaką radość dają Ci zakupy?
 Jeśli są udane to 10/10
32. Krzyczysz dużo ?
 Nie, ale mam donośny głos, więc głośno mówię.
33. Nosisz spodnie dresowe do szkoły ?
Miałam tylko te co na zdjęciu wyżej, ale innych nie.

Dość trochę pytań wyrzuciłam i z 57 zostały 33.
Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał.
Jakie posty chcecie ? 
Piszcie w komentarzach ;* 



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts