August 2016 favourites

Kiedyś to musiało nastąpić. Koniec sierpnia, koniec wakacji, ale dzisiaj nie o tym. Przez sierpień nazbierało mi się kilka ulubieńców i muszę się nimi z Wami podzielić. Zapraszam. 

-        -        -

This had to happen. The end of August, the end of the holiday, but today not about that. Through August I got a few favorites and I have to share them with You. I invite.
"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"
Zaczniemy od książek. Pierwsza, autorstwa Sherry Argov, jest taką pozycją, którą według mnie każda dziewczyna/kobieta powinna przeczytać. Zawiera 100 zasad atrakcyjności, pomaga spojrzeć 'zdrowym okiem' na związek. 
-        -        -
'Why men love bitches'
We'll start with books. First,  by Sherry Argov, it's such a position, that to me every girl / woman should read. It contains 100 bases attractiveness, it helps to look 'good eye' on relationship.
"Powód by oddychać"
Druga napisana przez Rebecce Donovan. Szczerze jest to pierwsza książka, przy której poleciały mi łzy i to nie jednokrotnie. Mogłam siedzieć całymi dniami i nocami przy niej. Dobrze, że to 1 z 3 części serii "Oddechy", bo czuję niedosyt i na pewno sięgnę po kolejne części. Przepraszam, że zdjęcie z internetu, ale komuś pożyczyłam książkę i zapomniałam o tym.
-        -        -
'Reason to breathe'
The second written by Rebecca Donovan. Honestly this is the first book, which flew with me to tears, and not once. I could sit all day and night with it. All happiness, that's 1 of 3 part series "breaths" because I feel unsatisfied and certainly reach for the next part. I'm sorry that the photo from the web, but I borrowed to someone the book and forgot about it.
Yves Rocher Sexy Pulp mascara
Tusz, który kocham za efekt. Pięknie wydłuża rzęsy, lekko pogrubia, nie skleja. Ideał, gdyby nie jeden, dość spory minus-kruszy się. Jednak jestem w stanie mu to wybaczyć, bo nigdy aż tak nie polubiłam żadnej mascary.

-        -        -
Yves Rocher Sexy Pulp mascara
Mascara that I love cause of the effect. Beautifully lengthens lashes thickens slightly, doesn't stick. The ideal, if not one, a fairly sizable minus-it brittles. However, I'm able to forgive its, because I never liked any mascara so much.
Catrice camouflage cream
Kamuflaż, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Ratuje mnie czasem, niestety wzięłam sobie zły kolor, ale w połączeniu z podkładem/kremem bb daje rade. 
-        -        -
Catrice camouflage cream
Camouflage, which needs no introduction. It saves me, but I took a wrong color, but in conjunction with a primer/bb cream can do.
Transparentny puder ryżowy Paese
Puder, z którego jestem w 100% zadowolona. Kompletnie go nie czuję na twarzy, nie daje efektu mąki, jest bardzo wydajny, nie wysusza, ładnie matuje. Ideał.
-        -        -
Transparent rice powder Paese
Powder, which I'm 100% satisfied. Completely I don't feel it on my face, no effect of flour, highly efficient, doesn't dry, nicely matted. Ideal.
Taco Hemingway
Raper chyba dość znany teraz. Dowiedziałam się o nim przez mojego kolegę z obozu (pozdrawiam Kuba!). Początkowo myślałam "nic specjalnego", ale potem się wkręciłam. W listopadzie Taco ma koncert w Katowicach, ale jak na razie niestety nie zapowiada się, żebym miała możliwość się wybrać. 

-        -        -
Taco Hemingway
Rapper probably quite known now. I knew about him by my colleague from the camp (greet Cuba!). At first I thought "nothing special", but then crashed. In November Taco has a concert in Katowice, but so far, unfortunately, isn't going to be, I had the opportunity to go.

Jacy są Wasi ulubieńcy sierpnia?
-        -        -
What's Your's August favourites? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. muszę kupić ten korektor, i ten raper mnie zaciekawił a ja uwielbiam rap. :)


    litte-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując korektor uważaj jaki bierzesz odcień, bo mi się w sklepie wydawało, że będzie spoko, a niestety trochę za ciemny :(

      Usuń
  2. Mam ten korektor! :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Great review! Wonderful post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts