Summer is coming ☀

Hej kochani ♥
Jak widać po pogodzie mamy początek lata. Ulubiony czas wszystkich chodzących do miejsca, gdzie próbują nam wbić do głowy milion wiadomości na raz i potem nas z tego oceniają. Przed nami ostatni tydzień, w którym możemy zdobyć oceny, a potem zaczyna się słodkie lenistwo i odpoczynek. W końcu będziemy mogli zająć się rzeczami, na które nie mieliśmy czasu przez tony zadań domowych, sprawdzianów i kartkówek.

Kolejne lato, kolejny początek, kolejne dni których nie zapomnimy... Jak to piękne brzmi. Każdy chciałby już nie słyszeć rano budzika, który każe nam wstać i iść do szkoły. Wszyscy pewnie mają chociaż zarys tego, co chcą zrobić w te wakacje. Jedni planują spełnić jakieś szalone marzenia, drudzy pojadą na upragnione wczasy i będą zażywać duże ilości promieni słonecznych i kąpieli w basenach czy morzach. Pomysłów na spędzenie tego czasu na pewno jest ogrom. Szkoda, że wszystkich nie można zrealizować.


Jakie ja mam plany? Na pewno te wakacje będą należały do spędzonych od rana do nocy z przyjaciółmi. Wypady nad pobliskie jeziora będą nieuniknione. Ogniska to kolejny punkt naszych wieczorów. Z przyjaciółką i koleżanką na pewno będziemy jeździć do pobliskich miast i robić masę zdjęć na bloga, więc będzie też dużo postów, z czego się bardzo cieszę i mam nadzieję, że Wy również. Skoro już wchodzimy na temat bloga, wspomnę tylko, że do końca czerwca na pewno pojawi się nowy design bloga. W połowie lipca wyjeżdżam z rodzicami. Nie wiemy jeszcze dokładnie gdzie, ale gdzieś na pewno. I na koniec mój wymarzony i długo wyczekiwany obóz do Hiszpanii i Paryża. Nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko 66 dni !! Spełnię jedno z moich marzeń i moja noga stanie na Camp Nou. Dla Cule jest to na prawdę ogromne szczęście. Część wakacji spędzę też na pewno na wsi w drugim domku moich dziadków. Tak mniej więcej będzie wyglądało moje wypoczywanie. Ciekawa jestem, co jeszcze dojdzie do tej listy.

fot. Daria Wardas

A jakie Wy macie plany na wakacje ? 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts