I'm comeback ♥




Hej kochani ♥
Powracam na bloga 5 tygodniach nieobecności.
Dziś będzie to post typowo informacyjny, więc też nie będzie on jakiś bardzo długi.

Jak pewnie wiecie, w ostatniej notce dołączona była ankieta i dzięki niej dowiedziałam się co myślicie Wy o tej mojej małej działalności internetowej i przy okazji wiem co mam zmienić. Więc jaką metamorfozę przejdzie mój blog ? 


• Na pewno zmieni się design bloga. Będzie on bardziej oryginalny. Jeszcze nie mam dokładnej wizji, tego, jak będzie wyglądał i nie wiem też kiedy to nastąpi.

• Zdjęcia bardziej dopracowane. Łączy się to też z większą ilością fotografii na zewnątrz. Mam nadzieję, że moja przyjaciółka mnie nie znienawidzi przez częste pytania, czy pójdziemy na sesję...


• Posty dodawane regularnie. Będą one publikowane raz na tydzień, ponieważ nie mam na tyle wolnego czasu, aby wychodzić 2/3 razy w tygodniu na zdjęcia. Mniejsza ilość postów skutkuje tym, że będą bardziej dopracowane.  Chciałabym je publikować częściej, ale niestety przy takim natłoku  zajęć dodatkowych, który  posiadam i chęci chociaż godziny czasu dla siebie raczej mi się to nie  uda.

• Bardzo możliwe, że zmieni się też nazwa, a za razem adres bloga.  Nie jestem jeszcze pewna na 100% i nie mam jak na razie żadnego  pomysłu, ale mam nadzieję, że pewnego dnia mnie olśni.




Myślę, że wymieniłam wszystkie istotne zmiany. Jeśli macie jeszcze jakieś wskazówki proszę napiszcie mi o tym w komentarzach.
Do zobaczenia za tydzień ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts