LBA ♥


Hej kochani ♥
Kto czyta tego bloga od dłuższego czasu, na pewno wie co to LBA,  jeśli nie, to odsyłam do wujka google, ponieważ nie widzę sensu pisania tego po raz kolejny. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2 razy, więc stwierdziłam, że połączę to w jednym poście. Wyznaczyła mnie do tego *Ania* i *Zuzia*. Zapraszam.


Pytania od Ani : 
1.Opisz w kilku słowach swój wygląd.
 Niska szatynka o brązowych oczach.
2.Ulubiona pora roku?
 Lato
3.Ulubione jedzenie?
 Hmm.. Nie umiem wybrać.
4.Ulubione miejsce w mieście?
 Nie mam takiego w moim mieście.
5.Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
 W technikum.
6.Opisz najlepszy dzień swojego życia.
 Na prawdę nie potrafię wybrać tylko jednej takiej chwili. Jest  ich za dużo, żeby dokonywać takiego wyboru.
7.Na co zwracasz najpierw uwagę gdy poznajesz nowe osoby? 
 Jak każdy pierwsze to wygląd. Nie wiem  czemu, ale zawsze patrze  na buty. 
8.Co lubisz robić najbardziej?
 Spotykać się z przyjaciółmi/chłopakiem i pisać dla Was posty.
9.Co Cię denerwuje w ludziach?
 Dwulicowość, chamstwo, brak empatii i jakiegokolwiek zrozumienia  drugiej osoby, poniżanie innych, kłamliwość.
10.Wolisz fastfoody czy bardziej fit jedzenie?
 Na co dzień fit, ale zdarzy się ochota na fastfooda.
11. Gdybyś mogła mieć magiczną moc to co byś wybrała?
 Chyba latanie.

Pytania od Zuzi : 
1. Czy warto spełniać marzenia?
 Oczywiście. Jestem na początku drogi do zrealizowania moich 2  marzeń. Przecież po to są, żeby je spełniać.
2. Ulubiona piosenka?
 Aktualnie chyba Chada - Urywki Wspomnień.
3. Jakie jest Twoje motto?
 Be yourself & follow your dreams.
4. Ile godzin dziennie spędzasz na facebooku?
 Jestem dostępna 2-3 godziny dziennie.

5. Lubisz czytać?
 Jeśli to co czytam jest ciekawe, to tak.
6. Jak powstał Twój blog?
 Ogółem do założenia bloga zainspirowała mnie Lucy i Agata  Szczurek. Bardzo podobało mi się to co robią. Początkowo nie  chciałam prowadzić bloga, tylko kanał na YT, ale jednak 10  grudnia  2013r. przywiało mnie tutaj i tak już zostało.
7. Jakie jest twoje największe osiągnięcie?
 4 miejsce w powiecie z Kangurka (?)Nic innego mi nie przychodzi  do głowy takiego ważniejszego.
8. Kto jest Twoim idolem?
 Sylwia Gaczorek. Znalazłam ją na asku i uzależniłam się od jej  konta. 
9. Czym się interesujesz?
 Fotografią.
10. Co chcesz osiągnąć w życiu?
 Skończyć studia i znaleźć dobrą pracę.
11. Wstaw swoje zdjęcie, które najbardzej Ci się podoba :)
 Chyba to:

To by było na tyle. Już kiedyś nominowałam blogi do LBA i nie mam w sumie pomysłu kogo nominować, więc nie będę tego robić. Do następnego ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts