Common White Girl TAG ♥



Hej kochani <3
Na początku chciałam Was przeprosić za dwutygodniową nieobecność. Była ona spowodowana wyjazdem na kolonie. W zamieszaniu pod koniec roku szkolnego i przygotowaniach zupełnie zapomniałam Was o tym poinformować za co jeszcze raz przepraszam.
Dzisiaj mam dla Was Common White Girl TAG. Bez dalszego 
przeciągania zapraszam na post.

1. Ulubiony napój ze Starbucksa?
 Frappuccino mocha cookie crumble.
2. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
 Zazwyczaj przed szkołą zajmuje mi to około godziny, ale to dlatego, że strasznie powoli wszystko robię, a jestem w  stanie wyszykować się w 20-30 minut, albo nawet szybciej. Zależy czy wliczać w to śniadanie.
3. Ile około selfies robisz dziennie?
 W sumie to jest zależne od tego, jak w dany dzień wyglądam. Jeśli jest moim zdaniem w miarę okej to dość dużo,  ale te nieudane usuwam, bo mogą być wykorzystane przeciwko mnie.
4. Ilu obserwujących i zdjęć masz na Instagramie?
 Mam 64 zdjęcia i 118 obserwujących.
5. Czy mówisz LOL lub OMG publicznie?
 Jak już to LOL się zdarzy, ale to rzadko. 
6. Czy nosisz jeden element garderoby więcej niż jeden raz? 
 I tu każdy kto robi ten TAG ma problem. Jeśli chodzi o to, że kupuje ubranie chodzę w nim raz i już go więcej nie  ubieram, no to tak nie robię. Pare razy pod rząd no to spodnie, ale nie bluzkę.
7. Czy jesteś rasistką?
 Nie : ) 
#NoToRacism
8. Ile masz tweetow?
 2519. Rzadko tweetuje.
9. Instagram, Twitter czy Tumblr ?
 Zdecydowanie Instagram.
10. Na jaką czynność poświęcasz najwięcej czasu?
  Na rozmawianie z moim chłopakiem.
11. Kto jest Twoim ulubionym Youtube'rem ?
  Nie potrafię wybrać jednej osoby, ale wybiorę pare. 
  Lucyandlucy1, TheWoohoo16xo, Kosper, Wobecobiektywu, Causeiloveyou1, Berry    Malinowska   Juszes, Bethany Mota, AndreasChoice, Agata Szczurek
12. Jak często malujesz paznokcie?
  Jak mam dłuższe to pierwsze co robię to je maluję. 
13. Czy jesteś zakupocholiczką ?
  Nie sądzę, żebym mogła się tak nazwać.
14. Ile razy oglądałaś ,,Wredne dziewczyny"?
  Zero. Bardzo rzadko oglądam filmy.
15. Czy posiadasz dużo ubrań?
  Nie, raczej nie.
16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed tym jak je zjesz?
 Nie zawsze, ale zdarza się.
17. Czy malujesz sie codziennie ?
  Nie. Jeśli mam taki dzień, że nigdzie nie wychodzę, idę tylko do sklepu na drugą stronę ulicy lub po prostu nie odczuwam potrzeby/nie chce mi się to się nie maluję.
18. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
  4/5
19. Jak najczęściej układasz włosy ?
  Zazwyczaj mam je po prostu rozpuszczone.
20. Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjne/korzystnie ?
  Nie. Na pewno nie.


Dziś to by było na tyle. Wpadajcie tu częściej 
bo szykuję dla Was coś w najbliższym czasie. Jeśli 
macie jakieś pomysły na posty piszcie mi w komentarzach.
Do następnego ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts